Saker jag gör

Jobbar (jobbar och jobbar ifatt efter semestern).

Packar väskor eftersom delar av familjen åker på minsemester imorgon (hur kommer det sig då att det är JAG som packar, jag ska ju inte ens följa med?!)

Springer (det där loppet närmar sig vad jag än tycker om det, fast det kommer säkert bli kul ändå).

Tänker (en riktigt bra plot kräver sin tankeverksamhet).

Väntar.

 

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Saker jag gör

  1. Maria Blomberg skriver:

    Ja, det är märkligt. Jag packade också när resten av familjen skulle åka i söndags och jag stanna hemma! Och loppet kommer att bli toppen.

    • Emma skriver:

      Det beror säkert på oss, att vi liksom bara gör det. Det var egentligen inte så att mannen bad mig. Dumt! Ja, du säger ju att loppet blir toppen så jag får väl tro dig då! Puss

  2. Charlotte C skriver:

    Väntar med spänning, va!? 🙂 Kul att du tänkte på plotten iaf, det gör jag också. Det ligger liksom i balhuvudet och gror hela tiden och när det är tillräckligt moget skördar jag och präntar ner alltihop på papper! 🙂

Kommentera

