Är det kanske dax att sparka igång den här bloggen igen?

Är det så? Jag vet inte. Jag har fortfarande semester och jag njuter av att göra ingenting och massor. Att hänga med barnen, familjen och vännerna och ta dagen som den kommer. Inga måsten, inga tider att passa, inget tjat. Jag vet inte om bloggen har gjort sitt, om den ska få vara kvar som den är eller leva vidare i annan tappning. Det tål att tänkas på. Och det kan jag säga er, det gör jag. Tänker alltså. Så det knakar. Men om jag blir så mycket klokare vet jag inte. Tills jag har tänkt färdigt så fortsätter jag att skriva här. Jag är glad för alla era besök dessa tre veckor, trots att sommaren varit underbar och mina inlägg lika med noll.

So long!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Är det kanske dax att sparka igång den här bloggen igen?

  1. Katarina skriver:

    Jag hoppas du fortsätter, även om du byter profil eller länkar oss till en ny. Under tiden får du ha en skön sommar.

    • askemm skriver:

      Fortsätter gör jag, bara funderar på hur (innehåll, riktning etc) när skrivandet tar mer och mer plats. Det tål att tänkas på vad jag vill med bloggen och det är inte det lättaste. Kanske bara ändrar lite fokus och så får väl de som vill hänga kvar ändå göra det. Ja,v får se. Önskar dig också en skön sommar!

  2. Fia Filur skriver:

    Ha en fortsatt härlig semester! Vi har en vecka kvar.

Kommentera

