Nej, den gav inte med sig

Tandvärken alltså, jag pratar om tandvärken. Jag har aldrig haft det tidigare men det måste vara något av det värsta jag varit med om. Har knappt sovit en blund och drömt förvirrade drömmar om tandlossning. Ska snart till tandläkaren. Vågar inte ens tänka på det. Så rädd nu. Så himla rädd.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Nej, den gav inte med sig

  1. Lotta skriver:

    Hoppas det gick bra hos tandläkaren! Tandvärk är nog bland den värsta värken man kan ha. Kram!

    • askemm skriver:

      Tack! Det gick bra så tillvida att tänderna ”såg bra bra ut”. vad värken beror på är oklart. Tandpressning? Ont gör det fortfarande tyvärr, men ändå skönt att veta att de inte ska trilla ut än :o)

  2. Sofia skriver:

    Ok – ring mig innan du går!! Det finns knep – utan dem är dom ( tand läkarna) ruggigt hårdhänta och känslokalla! Jag vet – för att de drog ut en tand på mig utan bedövning när jag var 13 ( AJ!! ). Och när Dave fick din visdomstand bort opererad hade de slitit så illa att munnen sprack!!!
    Men – det finns bedövning att få! Man måste bara be om det! Och då känns det inte – det behöver inte göra ont!
    Från en som gråtit i i den dumma tandläkarstolen!!!

Kommentera

