Alla dagar finns det ingen historia att berätta

För 287 inlägg sedan när jag började blogga. Och tyckte det var rätt så läskigt egentligen.

Vad skulle jag skriva? Vad kunde jag skriva? Vem skulle läsa?

Alla dessa frågor snurrade i huvudet och hämmade mig lite. Eller kanske till och med ganska mycket. Då fick jag ett tips. ”Skriv bara sådant som du kan stå för”. Jag tog till mig det, faktiskt. Jag tyckte det var bra. Rätt så logiskt.

Och idag, en sådan där dag igen. När ingenting känns rätt. När orden faller fel. När inspirationen tryter.

Så jag nöjer mig med ett godnatt. Det kan jag stå för. Vi ses imorgon.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Alla dagar finns det ingen historia att berätta

  1. MarveW skriver:

    Imorgon är en ny dag att fylla med tankar och ord.

Kommentera

