Torsdagsmys med facebook (!)

Torsdag betyder handbollsdag i vår familj. Då spelar tre familjemedlemmar av fem handboll. Ja, en är tränare och de andra spelar i varsitt lag. Torsdag för mig betyder således häng med Majken. Då lägger vi oss under en filt i soffan och läser böcker och myser. Bara vi två. Och det är precis det jag ska ägna mig åt nu. Majken låter förresten hälsa att hon först ”måste kolla sin facebook”. Jag tittar med paff min på när barnet, efter att ha sagt denna mening, sedan tar upp ett i hopvikt papper och med viktig min studerar det. Hade ingen aning om att det ordet fanns i hennes vokabulär. Faktiskt. Ingen aning alls. Ja, se dagens två-åringar. Eller?

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Torsdagsmys med facebook (!)

  1. zagah askling skriver:

    Hon är ju faktiskt tre snart och jag är inte förvånad när det gäller Majkens vokabulär. Den lilla Majken,, hon är så cool. Puss från mormor

  2. askemm skriver:

    Jo, jag vet. Men ändå:o)

  3. Anne Jonsson skriver:

    Så gulligt! En cool tvååring 😀
    Hoppas ni fick en mysig stund under fltlen med en god bok!

  4. Jenny skriver:

    Söt! Hade varit kul att läsa hennes inlägg! Du kanske ska öppna ett konto. 😉

Kommentera

